Põltsamaa, Viljandi 5.oktoober 2013


Oli imeilus sügispäev.
Rakverest annab ikka Viljandisse sõita. Meie jõudsime millegipärast enne Põltsamaale, kus olen käinud ainult mõne korra. Seda huvitavam.

...

Lisaks veel ilus ka. Loss, müürid ja kirik ei mahtunud ühele pildile.
...

...

...

Ega me kaua aega saanud veeta, Viljandi ootas. Enne aga...ei, need valged pole kivid

...

Kahekesi on hea teel olla. Saab peatuda, kui vaja. Ja kui pole vaja, kui on lihtsalt huvitav, siis saab ka.

...et jalgu sirutada

Vahest mõtlen blogijate ja lugejate peale.  Kes kus käinud ja mida näinud. Igal meist ju oma silmad. Igatahes seda tean küll, et olgu mu pildid ükskõik kui saamatud aitavad nad mul meelde tuletada. 

...

....

VILJANDI

Mulle jäi kolm tundi enda aega. Kuna Viljandi linn on olnud pidevas muutumises, siis olin ka mina alguses peata. Isegi Kultuurhariduskooli peahoonet ei leidnud üles :) Vanast kultuurikoolist räägin loomulikult. 
Ühiselamut ka mitte. 
Kultuurimaja vist leidsin

Köhleri ka

Raekoja ka

on ikka uhke veetorn

Läksin hoopis villasid kaema

ja järve



Sujuvalt jõudsin Kondase keskuseni

Aidas toimus midagi eakatele. Jõudsin lõpuks, siis kui kõik välja hakkasid tulema
Lossimägedesse polnud aega minna, pöörasin kiriku juurest linna tagasi
...palju ilu annaks veel teha

...

...

kas see on vana Ugala?

Igatahes see on uus

Ja oligi aeg läbi. Ees ootas kodutee. Kell hakkas seitse saama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Siber ja karulauk ( Kunda, Kunda mõis, Siberi küla) 6. mai 2012

Ussikuningapäev või Markusepäev (Tudulinna kalmistu, iisaku, Kauksi) 25.aprill 2013

Järvamaa ( Järva-Madise, Vargamäe, Albu) 15,aprill 2012